reklama

Veľtrh Woman 2011

Po veľkej reklame, ktorá na mňa kričala každú chvíľu z internetu som sa včera nakoniec rozhodla ísť na Veľtrh Woman 2011. Ako som predpokladala, boli tam veci trošku drahšieho charakteru. Napriek tomu som tam strávila viac než 5 príjemných hodín. Cena vstupenky sa mi vrátila po 20 sekundách thajskej klasickej masáže, kedy mi príjemná Thajčanka v rámci 15 minútovej promo masáže uvoľnila blok na chrbtici, ktorého som nevedela zbaviť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (15)
Obrázok blogu
(zdroj: -kc-)

V Marionnaud mi spravili rozbor pleti aj super make-up. Dozvedela som sa, že v rámci promo tejto siete, robia aj v bežných dňoch na striedačku v jednotlivých obchodoch make-up zdarma.

Sushi či miešaný drink som sa síce so Chef on Board nestihla naučiť robiť, zato som si príjemne pokonverzovala v anglictine s lektormi jazykovky The Bridge, ktorá ma príjemne prekvapila. Vyzerá to, že sa naozaj snažia študentov naučiť, a to všetkými možnými spôsobmi. Dvojtýždňový kurz na tému Job hunting; Chatty lunch – obed v angličtine so zahraničným lektorom, kurzy s témami ako Travelling, Fashion sessions, kurz Prezentácie v angličtine, štúdium online, špeciálny kurz pre seniorov, dokonca sa spojili so Chef on Board a ponúkajú Varenie v angličtine....

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

S Bonviván-om som sa zasnívala do možnosti 7-dňového kurzu varenia alebo maľovania v Toskánsku, kedy sa 4 hodiny denne varí/maľuje a zároveň sa chodí každý deň na ochutnávky vín a syrov, galérií a iných miest..... Raz.... pevne verím, že sa mi tam raz podarí ísť.....

Čo ma najviac prekvapilo bol metabolic-balance.sk, ktorý radí ako upraviť svoj jedálny lístok tak, aby ste jedli len 3x denne, neboli hladní aspoň 5 hodín a pritom chudli, či pribrali, podľa potrieb Vášho tela. A to bez akýchkoľvek výživových doplnkov, cvičenia či liekov. Na základe individuálnych jedálnych plánov s dôrazom na stravu s nízkou glykemickou záťažou, s dostatkom kvalitných bielkovín a tukov.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Je to ďalší dôkaz, dokonca z Nemecka, že naozaj stačí málo, aby sme zlepšili kvalitu nášho života, a to aj v prípade, že nás už ohrozili choroby, napr. cukrovka. Ďalší dôkaz, ktorý potvrdzuje pravidlo: „Povedz mi, čo ješ a ja ti poviem, aké zdravotné problémy máš“.

Katarína Cviková

Katarína Cviková

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Skončený ekonóm. Zoznam autorových rubrík:  Život v KanadeNázorOdporúčamSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu